Fighjendu à u mercatu per mezu di dati, a Cina pò diventà u più grande cunsumatore di prudutti di carne.

Meat-Products-Market-Data

Dati di u mercatu di i prudutti di carne

Ricertamenti, l'ultimu rapportu di previsione di u sviluppu agriculu à mezu è longu andà publicatu da u Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti mostra chì paragunatu cù u 2021, u cunsumu glubale di pollo aumenterà da 16,7% in 2031. Duranti stu stessu periodu, e regioni di ingressu mediu cum'è u Sud-Est. L'Asia, l'America Latina, l'Africa è u Mediu Oriente anu vistu a crescita più significativa di a dumanda per tutte e carni.

I dati mostranu ancu chì in i prossimi deci anni, u Brasile hà da cuntinuà à esse u più grande esportatore di pollame in u mondu, cuntendu u 32,5% di a crescita di l'esportazione glubale, cù un voluminu d'esportazione di 5,2 milioni di tunnellate, un incrementu di 19,6% annantu à 2021. Stati, l'Unione Europea è a Tailanda sò i prossimi, è l'espurtazioni di pollo in 2031 seranu 4,3 milioni di tunnellate, 2,9 milioni di tunnellate è quasi 1,4 milioni di tunnellate, rispettivamente, un aumentu di 13,9%, 15,9% è 31,7%.L'analisi di u rapportu hà rimarcatu chì, per via di l'emergenza graduale di u vantaghju di prufittuità di l'industria di u pollulu, a maiò parte di i paesi è e regioni in u mondu (in particulare quelli duminati da i gruppi di ingressu bassu è mediu) tendenu à prumove u sviluppu di l'espurtazioni di pollo.Dunque, paragunatu cù a carne di vacca è di porcu, i prossimi deci L'aumentu annuale di a pruduzzione è u cunsumu di pollo serà ancu più pronunzianu.In u 2031, i Stati Uniti, a Cina è u Brasile cuntaranu u 33% di u cunsumu glubale di pollo, è a Cina diventerà u più grande cunsumadore di pollo, vacca è porcu in u mondu.

Mercatu prumessu

L'agenzia hà dettu chì, cumparatu cù l'annu passatu, u ritmu di crescita di u cunsumu di pollo in i paesi in via di sviluppu in 2031 (20,8%) hè assai megliu cà quellu in i paesi sviluppati (8,5%).Frà elli, i paesi in via di sviluppu è i paesi emergenti cù una crescita di pupulazione più veloce (cum'è certi paesi africani) Hà ghjucatu un rolu impurtante in prumove a crescita forte di u cunsumu di pollo.

Inoltre, l'agenzia predice chì u voluminu tutale di l'importazione annuale di i principali paesi importatori di pollame in u mondu hà da ghjunghje à 15,8 milioni di tunnellate in 2031, un incrementu di 20,3% (26 milioni di tunnellati) cumparatu cù 2021. Frà elli, e prospettive future di impurtazioni. i mercati cum'è l'Asia, l'America Latina, l'Africa di u Nordu è u Mediu Oriente sò megliu.

U rapportu hà indicatu chì u cunsumu di pollame supera gradualmente a produzzione domestica tutale, a Cina diventerà u più grande importatore di pollo in u mondu.U voluminu di l'esportazione era di 571.000 tunnellate è u voluminu di impurtazione netu era di 218.000 tunnellate, un incrementu di 23,4% è quasi 40% rispettivamente.

 


Tempu di Postu: Nov-11-2022